Tuesday, March 26, 2013

Co jsem pekla a vařila v poslední době

V poslední době, tedy asi od Vánoc, jsem pekla a vařila spoustu dortů a jídel, ale na spoustu z nich už tady recept najdete a ten zbytek mi buď přišel "zbytečný" sem dávat a nebo jsem byla prostě líná. Tak jsem se rozhodla udělat alespoň takový malý fotografický přehled těchto jídel a podle zájmu ráda přidám i recept a postup, resp. některé z nich, až snad v tomto týdnu dodělám bakalářku, přidám i tak :).


hanácké vdolky s tvarohem a povidly





sushi




risotto s jarní cibulkou, parmazánem a bílým vínem



čokoládový dort




kukuřičné fusilli s nivou a žampiony



tortilly s kuřecím masem a guacamole



cheesecake s kokosem a čokoládou



škubánky s mákem



halušky s bryndzou a slaninou



mrkvový dort



spagetti se sušenými rajčaty a mozarellou

2 comments:

  1. Terez potřebuju recept na ty Hanácké koláče, vypadají úchvatně... Aaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jennifer, v úterý mám státnice a pak je sem v nejbližších dnech potom přidám :) (shodou okolností byly ty koláče, nebo jejich recept) součást mojí bakalářské práce :).

      Delete