Saturday, July 11, 2015

LOVE: (2) O tom, jak o svatbách vlastně nic moc nevím, o tom, jak bych chtěla, abychom všechny byly blogerky a taky inspirace na pozvánky

Je sobota dopoledne, a já si zhruba od středy každý den "lámu hlavu" nad tím, o čem tedy bude dnešní článek. S něčím se vám totiž přiznám. O svatbách vím velké nic. Jasně, mám ty svoje představy o tom, jak by asi měly vypadat moje šaty, před očima asi padesát různých druhů dortů, víme, že bychom chtěli svatbu v lese a moje pinterestová složka skýtá asi 400 fotek "plých inspirace", ale jak se opravdu oragnizuje svatba nebo jestli se dá zrealizovat alespoň polovina mých představ, to už nevím.

... a ani jsem to neměla moc možnost zjistit "v praxi". Všehovšudy jsem byla asi na čtyřech svatbách a z toho si dvě nemapatuju, protože jsem byla ještě celkem malá. Těch posledních dvou jsem se účastnila jako Radanova +1. Obě svatby byly moc hezké, obě byly v kostele a obě měly spoustu prvků, kterými se dá inspirovat. Jenže reálně ještě nic neorganizujeme, neobvoláváme, nevybíráme a vlastně ani moc nevím, na co čekáme :). Myslím, že čekáme na to "až budeme v srpnu doma", takže pokud v té době ještě nebudeme objevovat místa, kde by to mohlo být, nebo reálně uvažovat nad konkrétním fotografem, prosím, nakopněte mě, jo?

A vlastně mám na vás ještě jednu (nebo teda dvě) otázky - 
Budete se se mnou a s Radanem podílet na plánování? Podělíte se se mnou o vaše zkušenosti, poznatky nebo i nápady tak, jak se to snažím (a budu snažit) dělat já?

Věřím, že tohle je způsob, jak spolu můžeme ještě lépe komunikovat a navzájem se inspirovat. Občas mi přijde, že blogerky jsou brané jako ty "na druhé straně", co něco určují, ty, co motivují a inspirují, ale mně upřímně přijde, že si toho nejvíc můžeme předat společně. Za blogerkou stejně nejvíc stojí její čtenáři a jejich nápady ... A vůbec, necítím se být "na druhé straně". A konkrétně v této rubrice bychom mohly být "blogerkami" všechny. Pište mi do komentářů, na facebook, instagram nebo na email terez.sehnalova@gmail.com s předmětem "love" a budeme tu mít prostor všichni. Myslím, že tak by tento štítek postupně mohl být studnou inspirace i užitečných informací i pro všechny, pro které to zatím není aktuální... Jdete do toho? :) ... příště bychom mohly otevřít třeba téma ... co je potřeba k tomu, aby se dva mohli vzít aaaa třeba .... inspiraci na celkové "téma/barvy" svatby.

No, a aby tehle příspěvek nebyl jen "kecací", tak chci začít s inspiracema na pozvánky. Chtěla bych, aby byly jednoduché, s čitelným písmem a chtěla bych, aby byly psané v ich formě a nebo aby v ní byly použité naše jména místo neutrálního "ženich a nevěsta". Prostě (my) Radan a Terez(k)a vás zveme... :)

Spoustu materiálů se dá sehnat na fler.cz nebo na aliexpress.com.






Stále mě trochu láká k pozvánkám přidat krajku, protože bych ji do nějaké míry chtěla mít i na šatech. Tak asi není od věci to "propojit" :). Navíc bych ráda každé pozvánce věnovala náš čas a energii, chtěla bych, aby každý krok byl naší součástí a nešlo to "mimo nás".



A nějaký takový harmonogram by se mi moc líbil. Jednoduchý, stručný, přehledný...

A nevím, jestli to chápu správně, ale k pozvánkám se přidává i R.S.V.P, které vám pak pozvaní vrátí s počtem, ve kterém se zůčastní a nebo jestli se nezůčastní? Je to v dnešní době potřeba nebo tuhle část stačí mít třeba přes facebook? Jakou máte zkušenost vy?


... jo, a plánujeme "svatební webovky" ... snad už brzy! :)

A to je dneska už všechno. Mějte se krásně a příjemný letní víkend! :)

(fotky jsou z pinterestu)

18 comments:

  1. ...já snad začnu litovat, že už mám po svatbě :-) krásné! Svatava

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé, Svatavo, ale tak to bys mi možná mohla svěřit nějaké své cenné zkušenosti, ne? Byla bych ti moooc vděčná a plus jsem zvědavá, jaká byla tvá svatba :) ... tak kdyby se ti chtělo ... měj se krásně, Terez.

      Delete
    2. Já už toho lituju. Tuhle rubriku si budu muset zakázat :D

      Delete
    3. no to né, Veru, ty budeš jeden z mých největších rádců!! :D

      Delete
  2. Ahoj Terezka. Citam ta uz strasne dlho   tiez zijem v Norsku. Je to velka skoda ze si zacala planovat svadbu az teraz   mohli ste aj skor zacat   kedze pre mna je to dost neskoro kedze za necele 2 mesiace mam svadbu ale nevadi aj tak sa budem este co to inspirovat   Inak oznamenia s krajkou su top takze smelo do toho. Aliexspress je perfektna stranka najdes tam uplne vsetko a za rozumne ceny. Co sa tyka pozvanok ohladom toho poctu ludi my to budeme riesit iba cez fb alebo telefon ale je to celkom fajn napad s tou "navratkou" . My posielame oznamenie iba klasicky bez navratky a ludia nam daju vediet ci sa zucastnia alebo nie   telefonicky alebo cez fb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Míšo, děkuju za komentář :). Kde v Norsku žiješ? No, já bych i začala dřív plánovat, ale zasnoubená jsem teprve měsíc, tak to moc dřív nešlo .. ale je to škoda, mohly jsme se inspirovat navzájem :). Myslím, že tato "návratka" je spíš taková vymoženost navíc, která asi nutná není, ale celkem se mi zamlouvá, tak uvidíme, jak to uděláme .. i když fb a telefon určitě stačí a ušetří to nějaké peníze ...

      Snad tě tyto články ještě k něčemu inspirují a jsem moc zvědavá na tvé tipy a poznatky a FOTKY, až budete mít svatbu za sebou ... tak kdyby se ti pak chtělo poslat mi email, budu víc, než ráda :). Měj se zatím krásně, Terez.

      Delete
  3. AnonymousJuly 11, 2015

    se svatbou nemám žádné zkušenosti, ale tvé články o ní, a moc doufám že i diskuze, budu s radostí hltat ;-)
    Dita
    http://chickwithkick.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Dito, děkuju za komentář ... Těší mě, že tě to zajímá, a i já doufám, že postupně se bude diskuze jen rozšiřovat ... ráda to pak zakomponuju i do článků :) .. Měj se moc hezky, Terez.

      Delete
  4. Ahoj Terez, loni jsem si přípravami a vším tím kolotočem prošla - můžeš mrknout ke mě na Pinterest - kde mám složku naše svatba, vše co jsme připravovali, vymýšleli a tak:-)

    https://www.pinterest.com/sasulkape/na%C5%A1e-svatbaour-wedding/?fb_ref=182677466043645981%3A8a1e58b99f21557c5513801

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Sášo, děkuju moc pěkně za odkaz na tvůj pinterest. Koukala jsem a vypadá to, že jsme měli moc hezkou svatbu. Je to inspirativní album :). Měj se krásně, Terez.

      Delete
  5. Terezko, tyhle pozvánky jsou všechny krásný a ty to vždycky vymyslíš tak, aby to bylo perfektní. Já bych si asi uplně ze začátku zvolila barvy, ve kterých chci mít svatbu stylizovanou a místo, kde bude. Pokud bych měla svatbu v lese, přivázala bych ke krajce třeba malou větvičku. Místo, kde má obřad být, bych si pořádně nafotila a doma přemýšlela (klidně i s fotkama z pinterestu) kde by mohlo být co umístěné apod.. Tak budeš mít představu mnohem jasnější :) Samozřejmě si na to pořiď krásný sešit - to je základ :D a vše si piš. Rozdělila bych si vše asi na složky - hosti - jídlo - dekorace - harmonogram... a do toho psala všechny nápady, vkládala obrázky a postupně vyřazovala. Určitě by jste si měli stanovit rozpočet, do kterého se chcete vejít a mně osobně se strašně líbí, když si lidi vyrábí třeba pozvánky nebo dekorace sami. Už se nemůžu dočkat, až uvidíme výsledek, bude to pohádkový - miluju svatby v přírodě :)) Hoozně ti to závidím, tady bych hned plánovala :D PS: hlásím se jako pomocná ruka uplně na cokoli! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anetko, DĚKUJU! Tvůj komentář mi ohromně pomohl. Působíš užasně organizovaně a kreativně a já jsem inspirovaná každým tvým článkem i komentářem, fakt! Jsi až neuvěřitelná :). Hned zítra si půjdu koupit velký krásný sešit :D. Dneska jsme si s Radanem některé otázky zodpověděli a i když je to zatím takové střílení od boku, protože místo zatím reálně nemáme a nejsme v ČR/SR, abychom ho hledali, je to celé o něco konkrétnější ... Tento tvůj komentář bude základ příštího článku, to vím už teď. :) A tvé nabídky jsem si vědomá, děkuju, a je dost reálné, že si u tebe něco objednám :). Měj se krásně, zdravím do Thajska, Terez.

      Delete
  6. Terezko, tak svatbou jsem neprošla... ale ten nápad v lese se mi móóc líbí ...pozvánky s krajkou jsou úžasné... taky se mi líbí jednoduché svatební kytky ... pomněnky, konvalinky, kopretiny, třeba i míchaná kytka z louky, ale ne moc druhů, taky se mi líbí řebříček, když by ho bylo víc pohromadě, on je myslím i šlechtěný...kontryhel je bylina, ale je i šlechtěný a když kvete (je zelenožlutý) tak hezky zjemní kytku... jako doplněk...
    Allix Ruby Dallas Wedding Photography - taky nějaké typy
    ... a já jdu zase okukovat nápady ... Anie Songe výše má dobré rady ...
    Terezko, těším se na další post!! Jarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jarko, děkuju za komentář i nápady, jsem za ně moc ráda! Takové luční kvítky se k takové svatbě úplně hodí, zatím k nim celkem inklinuju ... Děkuju moc! Anie Songe mi dala opravdu skvělé rady, to máš pravdu! Měj se krásně, Terez.

      Delete
  7. Terezko, já se sice nikdy vdávat nechci, ale pokud se někdo v mém okolí vdává/žení, tak mám plno nápadů. moc se těším na tvoje svatební plánování:) už jen podle inspirace na svatební oznámení, které sis vybrala, si myslím, že to bude děsně stylové!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Ivanko, děkuju moc za komentář :). Těší mě, že tě tohle téma zajímá a baví tě číst, i když "to není pro tebe" :). A budu moc ráda za tvé nápady a poznatky, opravdu! :) Tak kdyby něco, piš! :) A měj se krásně, Terez.

      Delete
  8. Mně se nejvíc líbí ta poslední :) Mám ráda jednoduchost, přehlednost a přijde mi, že jako jediná tohle splňuje - kouknu na ni a hned chápu, o co jde - radši než 10 různých papírků s 10 fontama :) Ale líbí se mi styl asi všech, tyhle "přírodní" papíry miluju...
    A co se týče dortu, tak já bych měla asi hlavní požadavek, aby byl dobrej, ať si vypadá jak chce :D
    V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Verčo, děkuju za komentář :). Mně se z těchto taky nejvíc líbí ten poslední, ale vlastně mi všechny přijdou takové jednoduché a přehledné. Jako inspirace mi to stačí, snad se nám podaří si navrhnout svou pozvánku a nebo si někoho šikovného objednáme :).

      U dortu je stopro nejdůležitější chuť, ale mně teda docela záleží i na tom, jak bude vypadat, né že ne :D... Měj se hezky, Terez.

      Delete