Wednesday, October 14, 2015

Proč jsem nemocná a Radanovo dojemné, chytré a láskyplné vyznání :)

A tak jsem onemocněla... A vím, že je to naprosto mojí zásluhou :). Poslední dny jsem ze samotného nadšení z toho, jaké ten "můj život" nabral obrátky a jakou chuť se mám do všeho pustit, úplně zapomněla na to, že bych měla někdy jíst něco jiného než sladké a taky, že bych třeba mohla spát alespoň šest hodin denně. Samozřejmě, není to JEN o tom, pravděpodobně jsem chodila méně oblečená a tak, ale v momentě, kdy si prostě nevšímám signálů svého těla a jsem namotaná jen na ten "svůj osobní příběh", tak si tělo prostě řekne o to, abych zpomalila a hlavně se zas vrátila "do prostoru" :). A vždycky mě znovu a znovu překvapí, jak jednoduše to funguje...

Dneska se mi celou noc mezi pocením a blouzněním zdálo o tom, že jsem s vámi chtěla sdílet dlouhý status, který o mně, o blogu a Blogerce roku před pár dny napsal Radan. V tom snu se mi zdálo, že v textu, který píšu předtím, než to sdílím (takže to, co teď čtete) vám píšu o každém bolavém polknutí, protože mě šíííleně bolí v krku :D. Vůbec netuším, proč se mi to celou noc zdálo, ale přijde mi to tak vtipné, že jsem se rozhodla to napsat. A možná tento text prostě nedává smysl obecně ...

Když jsem Radana poprosila, jestli by sdílel odkaz na hlasování do té Blogerky, popravdě jsem předpokládala, že k tomu napíše maximálně tak "hlasujte a sdílejte, prosím, Terezce to udělá radost" ... No, a on to nakonec prý psal do tří do rána a já vlastně ani nevím, co bych k tomu dodala. Tohle JE Radan v celé své kráse. V poměrně krátkém textu (i když ... :)) dokázal popsat odstíny jeho a naší lásky a veřejně mi vyjádřit podporu, tak jak to dělá dnes a denně...

A důvod proč to sdílím s vámi? Prostě jsem na něj pyšná. A hooodně zamilovaná :).


Jeden mimoriadny apel pre blogofilných priateľov a verejnosť, alebo môj hlavný darček k Terezkinej 25-ke.

***UPOZORNENIE*** Ak ťa toto otravuje, veľmi sa ti ospravedlňujem za zaberanie priestoru v newsfeede. Kadejakou reklamou sme obklopení beztak dosť, a hoci je táto výzva úprimnejšia než typické "šéruj, buď kamoš", rozumiem, že ti môže liezť na nervy. A tak prosím príjmi na znak pokánia túto galériu plnú úžasných kôz, sú fakt ohromné:http://goatsstandingonthings.tumblr.com/

Vy ostatní, MEDVEĎ SO MNOU, PROSÍM! (bear with me please, pozn.prekl.) Mám pre vás pár informácií o jednom vášnivom koníčku, ktorému moja budúca manželka venuje veľa úprimnej energie a robí to najlepšie ako vie. A tiež prečo mi stojí za to vyzvať teba, komu to nevadí, na podporu v hlasovaní v jednej súťaži, do ktorej bola Terezka nominovaná v kategórii "life blog".
Anketa Blogerka roku je výnimočná príležitosť na predstavenie sa širšiemu publiku, a hoci to nie je objektívne meranie kvality, prajem Terezke dobré umiestnenie a rád by som jej k tomu napomohol a vyzval k tomu aj vás. Je to pre ňu výnimočná príležitosť predstaveniť sa širšiemu publiku, a ja jej to veľmi želám, ale keďže je to v prvom rade súťaž popularity, ktorej porotou sme práve my všetci, tak mi snáď odpustíte túto vyhajpovanú a jemne pocukrenú výzvu na podporu v hlasovaní.
Pravdepodobne sú medzi vami takí, ktorých baví čítať blogy a možno už poznáte "sladkú všehochuť" Terezkinho online denníka, ktorý je už tri roky veľkou súčasťou jej - a teda aj môjho - života. Jej recepty, myšlienky a fotky niekomu chutia, niekomu možno nie, a tak pokiaľ ste ešte nenakukli do života mojej múzy a máte sekundičku pri káve, pive alebo rannej potrebe, omrknite a zistíte, či ba alebo neba. Alebo ešte lepšie, ukážte frajerke, tú to skôr bude ba a možno tak získate pár hodín voľného času. 
smile emoticon

Uvedomujem si, že ľudia ako ja na prvý pohľad asi nie sú primárnou cieľovkou Terezkiných webstránok, ale tiež viem, že infikovaní hipster kultúrou dokážeme oceniť milý a úprimný projekt, cez ktorý šíri veľa energie pre hocikoho, kto o ňu stojí. Jej facebooková stránka Sweet melange je svedomite upravovanou výveskou blogu, akousi "nadstavbou" webstránky, a instagramový feed je tiež pekná farebná záhrada. (https://instagram.com/sweet_melange/)
A keby ste aj neboli úplne skalnými followermi a jej články z ciest alebo zo svadobných príprav vás nezaujímajú, odložte si blog do vrecka pre prípad, že budete mať chuť niečo upiecť - počul som, že to je efektná ale zároveň prekvapivo jednoduchá zručnosť. Celkovo na vás v receptári čaká vyše sto blbuvzodrných receptov na cupcaky, makronky, torty a kadečo iné. Fanúšikovia normcoru môžu napríklad slintať nad čerstvými hanáckymi vdolkami s povidlami.
Toľko informačný plug, aby ste nehlasovali za mačku vo vreci, pokiaľ je pre vás Sweet Melange novinka.
Ak máte teda porozumenie pre súťaživosť a chcete podporiť Terezkin projekt pri pravdepodobne najväčšej marketingovej príležitosti roka, venujte chviľočku hlasovaniu v ankete. Je to jednoduché ako leporelo a zaberie vám to chvíľočku, po ktorej si môžte spraviť radosť horeuvedenými kozami. Táto súťaž má pre Terezku veľký význam v tom, že je to parádny spôsob, ako sa dostať do povedomia primárnej cieľovke, teda ľuďom, ktorí radi sledujú blogy. Nepredstavujem si, že by ste s tým teraz denne tapetovali svoje facebookové steny, ale ak poznáte niekoho, kto rád pečie alebo konzumuje tento žáner, odporučte - a možno sa podarí dostať blog do top10, čo by znamenalo obrovský úspech pre popularitu projektu a Terezka by sa asi od roztomilej hanblivosti roztiekla.
Túto výzvu nevyhlasujem preto, že si ju v júni budem "brať za ženu" (vážne, čo to je za frázu?), a teda "by som mal", ale práveže si ju chcem zobrať z toho istého dôvodu, pre ktorý túžim byť hlavný cheerleader jej dlhoročného projektu - preto, že vidím, ako mu venuje obrovské množstvo lásky a CPU, a ja som maximálne spokojný s tým, že som toho živou súčasťou a sčasti aj koproducentom. Myslím, že v tom, čo robí, sa dlhodobo zlepšuje a vyvíja, a jej blogová produkcia za posledný rok je toho dôkazom. Je to podľa mňa viac než obstojným nasadením do súťaže, ktorá je síce nabitá silnou talentovanou konkurenciou, ale som presvedčený, že sa v nej nestratí.
Včera večer som asistoval pri natáčaní žrebovania v súťaži o víkend v Osle, kedy Terezka v decembri privíta jednu čitateľku a uvedomil som si že týchto pár dní boli pre Terezkin blog skutočný breakthrough. Tak motivovanú a nadšenú som ju nevidel hádam odkedy im prišla prvá objednávka na candy bar. Nominácia na blogerku roka tomu dnes iba dodala odhodlanie a sebavedomie, ktoré viem, že pred rokom nemala. A hoci prípadné víťazstvo je ešte ďaleko a vôbec nie isté, ja jej ho skutočne prajem a verím, že na to má.
Prajem ti teda dodatočne k tvojim narodeninám, Terezka, aby ti to vždy dobre písalo, fotilo a žilo, nech si taká akou chceš byť, a vtedy keď nie si, nech rýchlo znova si. Som tvoj prvý a najväčší fanúšik a vážim si každú spoločnú spomienku, ktorú verne zachytávaš na svojom blogu. Je to tvoj životný projekt, držím ti v tom palce a tomu týpkovi, ktorý sa tam kdesi pohybuje zvlášť. A preto si v mojich očiach víťazka už teraz.
Ďakujem za čas, ktorý ste venovali tomuto jemne grafomanskému, ale zato láskavému piču (pitch-u?), pozrite si blog a pokiaľ sa chcete aktívne pridať k tejto výzve, prosím hlasujte a prípadne aj zdieľajte, spravíte tým radosť Terezke a pomôžete jej posunúť sa o krok ďalej v projekte, na ktorom jej záleží.


Uf, tak já se jdu vrátit k spánku ... třeba se mi už o tom nebude zdát :). Krásný den a poslouchejte signály vašeho těla i "já" :).

16 comments:

  1. Terez, brzke uzdraveni at jsi brzo fit

    ReplyDelete
  2. Terezko, možná jsem dost ovlivněná tím, že tebe znám osobně, ale... Máš můj hlas!!! :) Doufám, že to vyhraješ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyjo, Zuzko, moc děkuju! :) Jsem si plně vědomá konkurence a o to víc mě tvůj hlas těší! Ono je v konečném důsledku jedno, jak to dopadne :). Ale to, že jsem začala věřit tomu, co dělám, je pro mě taková "výhra" sama o sobě :). Tak to třeba bude rezonovat s "dostatečným" počtem lidí! :) Měj se krásně a snad se znovu uvidíme spíš dřív, než později :).

      Delete
  3. Ach Terez, tohle je dokonalý.. Máš dokonalého muže!:) Jste prostě oba dokonalý:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivet, dokonalí jsme všichni, tak jak jsme :). Jen to musíme připustit :). Měj se hezky!

      Delete
  4. odhlasováno a budu držet palce :)

    jinak chlapi vždycky umí překvapit :)

    měj se hezky!

    Lost in Cyprus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, děkuju! :) Radan má evidentně lepší "argumenty", než já sama :D. Moc si toho vážím, Teri, a i ty se měj krásně! :)

      Delete
  5. Terezko, viřiď Radanovi, že je úžasný ... je to od něj moc milé ... a ty si pěkně vykurýruj a neuspěchej to ... já nedám dopustit na zázvor + med + citron a když jsem měla doma udělaný pečený čaj, tak taky do toho ... taková zdravotní bombička.... a pamatuješ když marodil Radan ... slepičí polévka....
    ............... o jakého týpka to jde ???
    Brzké zotavení ti přeju a mějte se fajn. Jarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jarko, vyřídím, bude rád :). A ten "týpek" je přece on ... to o něj vkuse něco píšu na blog :).

      Zázvor, med a citron mám právě vedle sebe :). A dokonce i tu kuřecí polévku už jsem dnes měla ... zase Radanova práce :).

      Děkuju, mám v plánu si pořádně odpočinout a vyležet se z toho. I ty se měj moc fajn :)

      Delete
  6. Krásné vyznání!
    A uzdrav se..snad nám to v pátek vyjde =) (ale nic se nemá lámat přes koleno, takže pokud se nebudeš cítit dobře, tak se nic neděje ;), zdraví máme jen jedno)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majki, děkuju! :) Já na to dneska často myslím, že doufám, že do pátku budu fit! Určitě se ještě ozvu a hlavně doufám, že to vyjde! :) Vy letíte zítra, že? Příjemný let přeju a měj se hezky! Terez

      Delete
  7. A já se jen ptám..kdo dal ty kozy na ten strom?!!:-)))..Terezko ať je Vám brzy dobře a Radanovi speciální pozdrav, krásné čtení;-). Opatruje se:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alenko, tak to by zajímalo i mě :D. Děkuju moc, je mi mnohem lépe, než včera ... a Radana váš pozdrav moc potěšil, moc hezky se to čte :). I vy se opatrujte! :) Tereza

      Delete
  8. Při ležení v posteli s tlustou šálou kolem krku a teplým čajem :-D (my fakt budeme mít stejný svatební šaty, začínám si být stále jistější :-D) mi úplně oči zvlhly :-). Krásně napsané! Takovýhle chlapy držet a nepustit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adri, máš třeba pinterestovou nástěnku, celkem ráda bych se koukla :D ... Musím říct, že Radan tento komentář četl dřív než já (resp. četl mi ho) a moooc dobře se mu to četlo :)). Děkujem!

      Ať je ti brzo lépe! Terez

      Delete