Tuesday, October 13, 2015

Inspirujme se navzájem #1

Je příjemné úterní dopoledne a mě tak napadá, že mám ještě zhruba hodinku, než se musím zvednout od blogu a počítače a trochu to tu porovnat. Dneska mi totiž přijede kamarádka Anička, která s přítelem letí z Ameriky domů do ČR přes Oslo. Loni touto dobou za námi takto přiletěli z Kanady :).

Za hodinu se dá stihnout všelico, ale nejvíc mé láká vám představit novou (ne)pravidelnou rubriku "Inspirujme se navzájem", která mě napadla nedávno, když jsem zrovna měla takový několikadenní "útlum" a nevěděla o čem psát. O tom, jak pocity, nálady a stavy přicházejí a pak zase odcházejí a co (a jestli vůbec) s tím dělat, by se mimochodem dal napsat celý článek. Na ten ale zrovna potřebuju víc, než ... padesát jedna minut. :)

Každý den je plný inspirativních myšlenek, lidí, pocitů, fotek, videí, postřehů nebo článků a fakt je, že kolikrát mě něco napadne nebo zaujme a ač je nádherné prožít to naplno právě v ten okamžik, není na škodu se občas k některým zajímavým "věcem" vrátit. Přítomný okamžik podle mě není jen o tom být ponořený do toho co je, jako spíš o pochopení, že přístup k tomu co je je plně v mých rukou.

Trochu jsem odbočila, co? Každopádně! :) Chtěla bych, aby se tato rubrika postupně stala místem, kam se vrátíte, když se budete chtít pobavit, zasmát, zasnít, inspirovat a nebo se třeba něco nového dozvědět. A co víc - chci vás vyzvat k tomu, abyste mi i vy posílali to, co vás zaujme nebo co jste sami vymysleli a sdíleli to tak společně se mnou a s námi všemi :).

Ještě než začneme vám chci poděkovat za všechny komentáře a hlasy, které jste mi už poslali do Blogerky roku a pokud máte chuť, čas a zájem, moc mě potěší, když o blogu řeknete někomu dalšímu, komu by se tu mohlo líbit. Článek, ve kterém píšu, proč mi na tom záleží, si můžete přečíst tady. A hlasy stále můžete posílat na tomto odkazu! Díky díky díky :)




A teď už pojďme k věci! :)

1. Před pár dny mi Radan pustil video "Rule the World" v cover verzi o Walk of the Earth a já jsem na něj od té doby koukala asi třikrát, nehledě na to, že mi ta písnička zní celé dny v hlavě :). V tomto případě ale nejde tolik o ten song, jako spíš o to samotné video. Dva mladí tanečníci v něm na "one take" předvádějí dokonalé číslo, které v jejich podání vypadá tak lehce, "vzdušně" a jednoduše... až do té doby, než byste něco podobného zkusili taky :). Dlouhé roky jsem tancovala a tak na tanec koukám ráda, a vsadím se, že to zaujme "minimálně většinu" z vás. Stejně jako další videa od Walk of the Earth.



2. Předevčírem jsem projížděla facebookem a zaujal mě obrázek s větou (volně přeloženo) "Když nemůžeš dělat velké věci, dělej malé věci velkým způsobem." Podobná myšlenka mi naskočila, když jsme minulý měsíc projížděli Norskem a zase mi to krásně připomnělo, že je jen naše, jakým způsobem přistupujeme k životu a situacím kolem nás.

Mimochodem, obrázek je ze skvělé facebookové stránky Travelettes, kterou doporučuju všem!



3. Zařizujeme (už pěkně dlouho!) byt. A tak beru občas pinterest útokem a ...

Chci mít tu mít podobné barevné poličky plné květin ...

zdroj
... Ložnici v podobném stylu, jen v jiných barvách. Mimochodem, už několik týdnů se Radana snažím přesvědčit o tom, že jen tak visící žárovky jsou super! Co si o tom myslíte vy?

zdroj
... A nějaký podobně malý skladný stůl by mi stačil jako "moje osobní pracovna" :). Jo, a zas ta žárovka! :)


4. Pak mě zaujala ilustrace o "blábolech, co říká tvé ego" :). K tomu netřeba nic dodávat :)


5. A nakonec na mě před chvílí vyskočil Terezčin instagram s fotkou o jejím projektu #IChooseGreen.  Článek si zaslouží sdílet sám o sobě, protože je plný tipů, jak se jednoduše a efektivně můžeme zapojit do lepšího starání se o naši Zemi, teď ale navíc můžete soutěžit o jeden lístek na workshop, který má název "Chytrá domácnost bez chemie a odpadu". A jako malý bonus se tak můžete poznat i se samotnou Terezkou a taky organizátorkou (a mimochodem moc inspirativní blogerkou) Marti. :)



Tak, a nakonec mi to trvalo víc než hodinu. Tak to neva. Napište nebo pošlete mi své postřehy, které vás v poslední době zaujaly! A posílám úsměvy na všechna místa, kde se právě nacházíte :)

3 comments:

  1. Hezký článek. Já minulý týden prožila den, který se zdál být smutný a šedivý, aby se proměnil v jeden z nejhezčích v poslední době:-) viz můj blog a článek o Brnu.

    ReplyDelete
  2. Terezko, to je moc zajímavý post... hodně inspirace se tu najde. Píšeš, že se zařizujete už dlouho ... jen v pohodě ... poličky to je fajn věc v tom koutě vypadají hezky ... já ráda občas drobné věci přemisťuji a měním ... podle období nálady ... žárovky mě osobně moc neberou ... ale ten psík s tím motýlkem nemá chybu!
    Ty nám posíláš úsměv ... tak já jeden citát ...Život je zrcadlo, když se na něj usmějeme, usměje se na nás - G.B.Shaw.
    Pa Jarka

    ReplyDelete
  3. Skvělý nápad. Článek je plný inspirace, díky :)!

    ReplyDelete