Tuesday, September 18, 2012

Nový začátek

Zdravím vás všechny, po více než roku... Chtěla bych začít znovu. Trošku jinak, ale hlavně pravidelně. 

Můj život se za ten poslední rok dost výrazně změnil. Ve zkratce to znamená, že trávím svůj čas pendlováním mezi Prahou a Oslem (a čas od času domovem), že mě za pár týdnů čeká nástup do třetího/bakalářského ročníku a že stále více přemýšlím, jakým směrem se vlastně vydat. Plán na tento rok je jasný. Úspěšně dokončit školu, získat nějakou pracovní zkušenost a pomalu (ale jistě) si připravovat půdu na stěhování se do Norska příští rok.

Stále víc mě zajímá gastronomie. Vaření, pečení, aranžování, kombinace potravin a koření... A proto přemýšlím, že se vydám touto cestou. V praxi to zatím znamená, že vkuse něco peču a vařím a zkouším (a začínám podle toho vypadat :)) .. O své výtvory se se "světem" dělím skrz facebook, ale protože mám už dlouho tento blog, na který se "ve virtuálním slova smyslu" jen práší, rozhodla jsem se přispívat sem. Snad pravidelně. A snad ne jen o vaření. Tak doufám, že jste na mě ještě úplně nezanevřeli. Pokusím se tentokrát nezklamat, ale radši nic neslibuju :).

No comments:

Post a Comment